loading...
در انتظار حضرت
رضا بازدید : 362 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

http://www.jonbeshnet.ir/sites/default/files/14.jpg

دشمن سه راهکار برای از بین بردن ایران دارد :

1-بجای اینکه بمب سر مردم ایران بریزیم ، اول، فرهنگ عاشورا را از مردمش بگیریم،چون وقتی بمب میریزیم ، نتیجه برعکس میشود! بیشتر غیرتی تر میشوند و مقابله با آنها سخت تر میشود. نمونه اش را درهشت سال جنگ ایران و عراق دیدیم  . ولی اگر فرهنگ عاشورا را از مردم ایران و علی الخصوص از جوانانشان بگیریم ، در حقیقت ، مقاومت ، استقامت ، ایثار ، حجاب ، غیرت و مردانگی و خیلی از ارزش ها که درسهای فرهنگ عاشورا است را از آنها بخصوص جوانان ایران میگیریم. در این صورت ایران در چنگ ماست و ما به اهدافمان میرسیم و مردم ایران را از بین برده ، اسرائیلی جدید میسازیم.

 

2-فرهنگ انتظار را از آنها بگیریم. چون اگر منتظر واقعی امام زمانشان باشند ، باز هم گرفتن ایران از آنها سخت خواهد بود. زیرا مبارزه با منتظران  واقعی یعنی شکست . اگر آنها منتظر واقعی باشند و فرزندانشان را منتظران واقعی تربیت کنند ، ایمان و اعتقاداتشان ، هرگز نمیگذارد ما به اهدافمان برسیم.

 

3-دامن ها و لباسهای تنگ و کوتاه به زنهایشان بدهیم . با توجه به حس جلوه نگری زنان ، به زودی ایران را از ایرانیان خواهیم گرفت. در واقع زنان و مردان ایرانی و بخصوص جوانان ایران به فساد کشیده میشوند و غیرت و مردانگی از بین میرود و ایرانیان ، خودشان ایران را تقدیم ما خواهند کرد. ما در این اهدافمان باید بیشتر روی جوانان ایران تمرکز کنیم ، زیرا جوانان هر کشور ، بزرگترین مانع برای تصرف آن کشورند. اگر جوانان را به فساد بکشیم (یا با گرفتن فرهنگ عاشورا و فرهنگ انتظاراز آنها ، یا با دادن لباسهای تنگ و کوتاه به زنانشان یا با مواد مخدر یا با ماهواره یا با سایتها و فیلم های مبتذل یا با مدگرا کردنشان و خیلی از روشها ) دیگر مانع بزرگی برای گرفتن ایران و رسیدن به اهدافمان نداریم . یکی از مشکلات ما این است که جوانان ایران حسینی هستند و ارادت خاصی به امام حسین و حضرت عباس دارند و یکی از شعارها و اعتقاداتشان این است : علی یا ایها الناس ، جوانیم نذر عباس.  و این یعنی مقابله با جوان ایران ، بینهایت دشوار خواهد بود و ما اصلا نمیتوانیم  ایران را تصرف کنیم . این مدل جوان ، غیرت و مقاومت را از حضرت عباسش و امام حسینش یاد گرفته است. پس باید اینها را از جوانان ایران بگیریم وهر چه لازم باشد هزینه کنیم ، حتی به قیمت گرسنه ماندن مردم کشور خودمان.

خانم ها باید بدانند که زن می تواند عامل سقوط یا صعود یک جامعه باشد. مهارت فکری خانم ها بیشتر از آقایان است ، اما خانم ها از این قدرت استفاده نمی کنند و بیشتر احساسی عمل می کنند. نمونه اش ، مورد ذکر شده در پراگراف پیشین (حجاب فقط چادر نیست ) که احساس زیبا خواهی خانم ها بر قدرت فکریشان غلبه کرد.

یک شکلات را در نظر بگیرید ، وقتی پوسته ی این شکلات برداشته شود ، مگسها به آن حمله می کنند و شکلات غیر قابل استفاده شده و دور انداخته می شود. حجاب مانند پوسته ، از خانم ها محافظت      می کند تا بیمار دلان نتوانند به او آسیب بزنند.

رضا بازدید : 306 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

http://www.jonbeshnet.ir/sites/default/files/14.jpg

چادر در ابتدا(جادر) تلفظ می شد ،یعنی جای دُر. به این معنی که زن دُر و گوهر است و جادر از این گوهر محافظت می کند.

حجاب ، فقط چادر نیست بلکه دامنه ی گسترده ایی دارد : حجاب دیداری ،شنیداری، گفتاری و.... حجاب دیداری مثلا به نامحرم و به تصاویر و فیلم های مبتذل نگاه نکردن. خداوند خیلی روی چشم تاکید دارد ، چون آنچه می بینیم ، روی دلمان اثر می گذارد.هر چیزی ارزش دیدن ندارد. اگر نگاه کنترل شود ، دل عاشق نمی شود. به همین دلیل است که فرموده اند: نگاه به نامحرم تیری زهر آلود از ناحیه ی شیطان است. تیری که اگر جلویش گرفته نشود، انسان را به هلاکت میرساند.اگر پای حرف آنهایی که در منجلاب گناه ها گرفتار شده اند بنشینید خواهید دید که همه ی آنهابه یک جمله اشاره میکنند:(همه چیز از نگاه اول شروع شد.) این نگاه ها را دست کم نگیرید و مراقب نگاه هایتان باشید. چون نگاه به نامحرم و تصاویر و فیلم های مبتذل می تواند باعث سقوط انسان در منجلابی شود که بیرون آمدن از آن سخت است.

 زیبا خواهی اگر با عفت همراه نباشد، فجایع بار می آورد. دشمن ما، گرایش زیبا خواهی خانم ها را میداند و از این گرایش استفاده می کند تا به اهدافش برسد. بعد از انقلاب گفتند : حجاب فقط چادر نیست ، بعد چادر ها  زمین گذاشته شد و مانتوی بلند وگشاد پوشیدند. بعد گفتند مانتوی گشاد ، دست و پا را میگیرد! پس مانتو ها را تنگ کردند. بعد گفتند اگر مانتو کوتاه شود خوشگلتر می شود! پس مانتو ها را کوتاه کردند و ما الان نتایج این حرف دشمن (حجاب فقط چادر نیست ) را در کوچه و خیابان های شهر هایمان می بینیم. هر چادری که از سر زن چادری برداشته می شود، دشمن ده قدم  به اهدافش نزدیکتر می شود. اندام بعد از برداشتن چادر ، راحت تر دیده می شود. دشمن ساکت ننشسته است و از احساس جلوه گری خانم ها به نفع خودش استفاده می کند. خانم های ایرانی ، شما باید هوشیار باشید. اگر نمی خواهید دشمن ، کشورتان را مانند کشور هایی که تا امروز به آنها حمله  و آنها را ویران کرده و امنیت و آسایش مردم آن کشور ها را گرفته است ، بکند ، جلوی جنگ نرم دشمن ایستادگی کنید و اجازه ندهید شما را طعمه ی افکار و اهداف شوم و پلید خود کند. دشمن می خواهد ایران را بدست  خود ایرانی ها از بین ببرد. این را بدانید که دشمن، یارای جنگ نظامی با کشور عزیزمان را ندارد و برای تصرف ایران ما ، دست به جنگ نرم زده است و تقریبا به اهدافش نزدیک شده است. این یک هشدار برای همه ی ما ایرانی ها است چه آقایان و چه خانم ها. این همه مدل های مختلف لباس و پوشش که هر روز در بازار ها و بر تن مردم ، بخصوص جوانان  می بینیم ، این همه ماهواره که بر پشت بام خانه ها می بینیم ، این همه مدل مو وخیلی موارد دیگر، همگی حاکی از نفوذ دشمن بین مردم ایران و علی الخصوص جوانان ایرانی است.

رضا بازدید : 390 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

http://www.jonbeshnet.ir/sites/default/files/14.jpg

زنی مسیحی همراه همسرش، نزد یکی از علما میرود و می گوید: من مسائلی از اسلام فهمیده ام که در حیرتم و به آن علاقمندم و می خواهم مسلمان شوم. ولی بدلیل یکی از دستورات آن، هنوزمسلمان نشده ام و آن دستور، دستور حجاب است.چرا اسلام حجاب را برای زن  لازم دانسته و اجازه نمی دهد که زن مثل مرد، بدون حجاب از خانه بیرون بیاید؟ عالم از او می پرسد: آیا تاکنون به بازار جواهر فروشی رفته اید؟ چرا جواهر فروشان ، طلا و جواهرات گرانبهایشان را در ویترین می گذارند و درب آنرا قفل می کنند؟ زن جواب می دهد : برای اینکه دست دزدان و خیانتکاران و سارقان به آنها نرسد. در اینجا عالم دینی به زن مسیحی اظهار می دارد : فلسفه ی حجاب ، نزد ما مسلمانان همین است. زن گلی است خوشبو. زن گوهر و یاقوت گرانبها است و چون جنس لطیف زن مانند طلا و جواهرات است ، باید آنرا از دست خیانتکاران و دزدان عفت و ناموس محافظت کرد و از چشم تبهکاران و اهل فساد ، حفظ کرد. زیرا بدین طریق بدنش پوشیده و زینتهایش مستور است و مردم از او چیزی نمی بینند و د ر او طمع نمیکنند ، بلکه حیا میکنند. همه ی اینها بدلیل حجاب است. زن مسیحی ، با درک حجاب مسلمان میشود.

متاسفانه در عصر امروز، برخی مادران و پدران، بخصوص مادران در رقابت برای زیبا جلوه کردن دخترانشان در جامعه هستند و برای پیروز شدن در این رقابت ، چیزی فرو نمی گذارند. وقتی پسری به دختری علاقمند می شود ، اگر به قیافه ی آرایش کرده ی او علاقمند شود،اگر به اندام او علاقمند شود، چه ارزشی دارد؟ قیافه و صورت انسان همیشه زیبا نمی ماند. در طی زمان دچار تغییرات می شود. و دختری که ، بخاطر قیافه اش، پسری از او خوشش آمده است ، فردا که این قیافه تغییر کند ، دیگر برای آن پسر، جذاب نیست. چه خوبست دختران و زنان، پدران و مادران جامعه ی ما این مطالب را بدانند.

امروزه حتی نمی شود زنان را از دختران تشخیص داد. دختران، خود را شبیه زنان کرده اند. بهتر است که مادران از کودکی ، فرزندانشان را به عفاف و حجاب وعفت و حیا عادت دهند. و اینان مادران نمونه اند و اینان اند که روبروی حضرت زهرا(س) که اسطوره ی عفاف و حجاب است، می توانند سر بلند کنند و با افتخار از دخترانشان نام ببرند.

بعضی از ما آخرت را از یاد برده ایم . چه خوبست که همه ی ما بدانیم ، زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست ، زنگ بعد حساب داریم و همه ی ما چه آقایان و چه خانم ها قرار است به سوالات خدا جواب دهیم. خدایی که ما را سرور مخلوقات و عزیز خودش گردانیده و نعمات بینهایت به همه ی ما ارزانی داشته است. ما هم با اعمال زشتمان جواب نعمات بی پایان  خدا را میدهیم !! بیایید به خودمان آییم. این ما هستیم که می توانیم دست بدست هم دهیم و ایران اسلامی مان را اسلامی نگه داریم و همه ی این    بی حیایی ها را ریشه کن کنیم. چرا دختران و زنان ایرانی تلاش نمی کنند به همه ی دنیا نشان دهند که بانوی ایرانی کیست ؟ بانوی ایرانی کسی است که احد الناسی ، حق چپ نگاه کردن به او را ندارد.

ارزش زنان و دختران ، بقدری است که هیچ چیز در دنیا نمی تواند با آن برابری کند. آنها باید ارزششان را حفظ کنند و به هیچ مردی و هیچ پسری اجازه ندهند که ارزش آنها را لگدمال کند. بانوان باید با تاج بندگیشان یعنی حجاب به مردان یاد دهند که پا از گلیمشان درازتر نکنند و عفت وحیا را رعایت کنند. زنان ، با تربیت صحیح فرزندان ، می توانند جامعه ایی بسازند که هیچکس یارای مقابله با آن و با دختران  و پسران آن نیست. دشمنان ما می خواهند به زور کشورمان ، ایمانمان و امنیتمان را از ما بگیرند. پس زود باید دست بکار شد وجلوی پیشروی این بیماری را در کشور گرفت.آری بی حجابی و بی حیایی یک بیماری است که اگر درمان نشود اثرات بسیار بدی ببار خواهد آورد. مادران و پدران الگوی فرزندانشان هستند. نباید اجازه دهند که فرزندانشان به سمت بد حجابی و بی حجابی بروند. پدر و مادر، هر طور رفتار کنند فرزندانشان هم همانگونه رفتار خواهند کرد.

وقتی مادری ، لباسهای اندام نما برای دخترش می خرد و او را تشویق به پوشیدن آن لباسها و شرکت در عروسی هایی که بی حجابی و بی حیایی در آن موج می زند ، میکند ، دیگر از آن دختر و از این جامعه چه انتظاری میتوان داشت؟؟

حجاب و عفت و پاکدامنی ،  ارزشهای والایی اند که برازنده ی مومنان است.

رضا بازدید : 241 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

http://www.jonbeshnet.ir/sites/default/files/14.jpg

دختران در ترکیه در فشار برای برداشتن حجاب میگریند اما در کشور عزیزمان ایران ، برخی ها چرا راحت با بی حجابی و بد حجابی ، خود را در معرض دید بیماردلان میگذارند؟ کی به خودتان خواهید آمد؟ آیا از خدا خجالت نمی کشید؟ او که آسایش و رفاه را برای شما آفریده است. کجاست غیرت پدر ها و برادرها و همسرها ؟؟؟؟؟ من مانده ام : هیچ مردی دوست ندارد که کسی به زنش تعرض و تجاوز کند. اما عده ای از مردان،اجازه میدهند که زنانشان بدحجاب و با وضع افتضاح در جامعه حاضر شوند!! حتی عده ای از مردان،خودشان زنانشان را مجبور می کنند تا بدحجاب وارد جامعه شوند. آیا آنها نمی دانند با این کار، مردان بیماردل با نگاه به زیبایی های زنان آنها ، لذت می برند و در زنان آنها طمع می کنند و به زنانشان تعرض خواهند کرد؟ از طرفی دشمن ما هم همین را میخواهد که حجاب را از زنان و بانوان ایرانی بگیرد. چون میداند در این صورت، جامعه به فساد کشیده میشود و در اینصورت، تصرف ایران مثل آب خوردن میشود. آنها فساد و فحشا را هر روز در جامعه ی خود می بینند و میدانند که علتش بی حجابی و بی عفتی است.دشمن وقتی می بیند نمی تواند با حمله ی نظامی ، کشورمان را از ما بگیرد، با ماهواره و اینترنت (سایتهای نا مناسب) و تبلیغ بی حیایی، سعی دارد جامعه ی ما را نیز به فساد بکشد. آیا این مردان نمیدانند که اگر چنین حالتی پیش بیاید ، نه می توانند از زنشان ، نه از دخترشان ، نه از خواهرشان، و نه از مادرشان، حفاظت کنند؟ این مردان که اجازه ی بد حجابی و بی حجابی به زنانشان داده اند در حقیقت ، دو دستی زنانشان ودخترانشان را تقدیم مردان بیمار دل می کنند!!! برخی می گویند: حجاب محدودیت است!! اگر حجاب محدودیت بود ، این همه زنان با حجاب که به مدارج بسیار خوبی در عرصه های مختلف رسیده اند، به این مدارج دست پیدا نمی کردند. نخبه ها و مادران و همسران و کارمندان زیادی اند که با حجاب کامل در جامعه حاضر می شوند و خیلی بهتر از بد حجاب ها به این جایگاه ها رسیده اند. دکتر شریعتی به نکته ی جالبی در مورد حجاب اشاره کرده اند: اگر بی حجابی فرهنگ است ، پس حیوانات از همه با فرهنگ ترند!! نکته ی جالب دیگر اینکه : طی تحقیقاتی مشخص شده است که در کشور های غربی ، دختران جوان و علی الخصوص دختران دانشجو، اهل آرایش و بخصوص آرایش غلیظ نیستند و پیرزنان ، اهل آرایش و بخصوص آرایش غلیظ اند! اما در ایران ماجرا کاملا بر عکس است. در کشور ما ، دختران جوان آرایش غلیظ می کنند و پیرزنان اهل آرایش نیستند! یعنی دختران جوان ایرانی خودشان را به شکل پیرزنان غربی در می آورند! غرب زدگی معکوس به این می گویند! خوب است ایرانیان از نژاد آریایی ها هستند و برخی اینقدر خودشان را شبیه پیرزنان غربی می کنند! زنان از سایر ادیان به اسلام میگروند که همانطورکه ذکر شد علت بزرگش حجاب است.چون آنان حجاب را درک کرده اند و حال آنکه ما مسلمانیم ، و هنوز حجاب را درک نکرده ایم! هنوز درک نکرده ایم که حجاب یادگار حضرت زهرا (س) است.

رضا بازدید : 305 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

http://www.jonbeshnet.ir/sites/default/files/14.jpg

میشود خانم ها را به طلا یا عطر تشبیه کرد. طلا وقتی بیرون از حفاظش باشد ، همه و علی الخصوص دزدان برایش طمع میکنند ؛ و نیز عطر زمانی عطر است که داخل شیشه باشد. وقتی در شیشه باز شود ، عطر دیگر عطر نیست. بانوان مثل عطر و شیشه مثل حجاب است. تا زمانی که بانویی باحجاب است ، ارزش دارد ، منزلت دارد ، اما وقتی حجاب برداشته شود ، مثل عطر، ارزشش را از دست میدهد.

عفاف و حجاب علاوه بر اینکه ریشه در شرع دارد ، امری فطری نیز هست. جالب اینجاست که یکی از علل بزرگ گرویدن زنان سایر ادیان به دین مبین اسلام ، همین عفاف و حجاب بوده است. آنها در جامعه ی خود عوارض بد حجابی و بی حجابی را دیده اند و ارزش حجاب را به خوبی می دانند. بدون عفت و پاکدامنی ، آدمی تا جایی پیش می رود که در باتلاق خواهش های نفسانی زودگذر، گرفتار میشود. البته نباید از این نکته غافل شد که حجاب و عفاف، فقط برای زنان نیست. مردان هم موظف برعایت آنند و باید عفت و حیا پیشه کنند. در روایتی آمده است:  عفت مرد به اندازه ی غیرت اوست. پس مرد بی حیا ، بی غیرت است و حال آنکه غیرت ، لازمه ی مردانگی است . پس مرد بی حیا ، مرد نیست! حجاب حکم خداست ، منکر آن بی حیا ست. همه  ی ما میدانیم ، برای جهانی دیگر خلق شده ایم. چرا باید یک دختر به مردان آسمان جل شهوت پرست اجازه دهد که با نگاه به زیبایی های او لذت ببرند؟؟ چرا برخی از زنان و دختران این را نمی دانند که ارزششان بینهایت والاتر از این چیز هاست؟ کسی نیست بگوید آخر این آرایش ، این پوشش های نیم وجبی که البته نمی شود اسمش را گذاشت پوشش چیست؟ این قیافه چیست که برای خودت درست کرده ایی؟ که چه ؟ که عده ای بی سر وپا که به زنان فقط بعنوان ابزاری برای خوشگذرانی های خود نگاه می کنند از تو لذت ببرند؟ ارزش زن فقط فقط فقط بهشت خداست.  

در خیابان ،چهره آرایش نکن        از  جوانان،سلب آسایش نکن

یاد کن از آتش روز معاد          طره ی گیسو مده در دست باد

خواهرم،دیگر تو کودک نیستی           فاشتر گویم عروسک نیستی

خواهرم،ای دختر ایران زمین          یک نظر،عکس شهیدان راببین

خواهر من این لباس تنگ چیست؟       پوشش چسبان رنگارنگ چیست؟

خواهرم،این قدر طنازی نکن             با اصول شرع لجبازی نکن

در امور خویش سرگردان نشو           نو عروس چشم نامردان نشو

شهید مطهری در کتابشان به مسئله حجاب اشاره کرده و می گویند: حجاب مانند اولین خاکریز جبهه است که دشمن برای تصرف سرزمینی ، حتما باید اول آنرا بگیرد. چرا ما میبینیم که تا بحث حجاب پیش میاید ، رسانه های بیگانه اینقدر سر و صدا میکنند؟ چون بحث اولین سنگر است که اگر گرفته شود تصرف سرزمین، بسیار بسیار راحت خواهد شد.

رضا بازدید : 342 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

http://www.jonbeshnet.ir/sites/default/files/14.jpg

بنام خدایی که حجاب و عفاف را بر انسان ها واجب کرد.

زن مظهر و جمال آفرینش است. اصلاح جامعه در گرو تقوای زن و محیط  خانواده  کلاس درس اوست. برهمین اساس زن، مربی بشر است. زن می تواند با تربیت صحیح فرزند، امتی را رهایی بخشد. لذا جایگاه والای این گوهر آفرینش، اقتضا می کند در صدف حجاب قرار گیرد تا ارزش های او حفظ شود و به ابزاری برای شهوت پرستان تبدیل نشود. به همین دلیل است که خداوند پوشش دینی را بر او واجب کرده است. در اسلام، زن ارزش والایی دارد. اگر نگاهی به نظر امام خمینی (ره) در مورد جایگاه زن بیاندازیم، متوجه می شویم یکی از مسائلی که ایشان آنرا احیا کردند و به آن معنا و تفسیر بخشیدند ، شخصیت زن مسلمان است. امام، شخصیت حقیقی زن مسلمان را به جهان معاصر عرضه کردند که نه با آن تحجر دوران جاهلیت می خواند و نه با این تمدن  صنعتی جدید. حضرت امام ، یک ارتباط دو سویه را بین خانه و جامعه، با نقش آفرینی زنان ایجاد کردند. از یک طرف زن را مسئول در برابر سرنوشت جامعه دانسته اند که نمی تواند نسبت به سرنوشت جامعه اش بی تفاوت باشد و از آن سو، زن را مسئول در برابر خانواده اش می دانند تا با احساس تعلق و عشق ، در تحکیم مبانی خانواده اش ، تلاش و  برنامه ریزی کند. یعنی هم احساس مسئولیت زن در برابر اجتماع و هم احساس تعلق و مسئولیت او در برابر خانه.

حضرت آیت الله خامنه ای نیز حجاب را یک ارزش اسلامی میخوانند و با بیان ضرورت احیاء مسائل ارزشی در جامعه ی اسلامی ایرانی ، فرموده اند: پایبندی بانوان به حجاب ، آنان را در رسیدن به مدارج عالی معنوی ،کمک میکند و از سقوط به پرتگاه هایی که در سر راهشان است ، مانع میشود.

 

از زمان اولین انسان تا امروز ، همه ، وسایل گرانبهایشان را از دزدان حفظ میکنند. مثلا پول هایشان را در قاوصندوق محافظت میکنند. در مخلوقات ، هیچ موجودی عزیزتر و گرانبهاتر از انسان نیست ، پس جا دارد انسانها شرافت و منزلتشان را حفظ کنند. هر چیزی در دنیا ظرافت بیشتری داشته باشد ارزش بیشتری دارد. هر مخلوقی ظرافت خاص خودش را دارد و ظرافت زنان بیشتر از مردان است ، پس  باید  بیشتر محافظت شوند تا دست دزدان و خیانتکاران به آنها نرسد.

درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما دوستان گرامی ، خوش آمدید. لطفا با نظرات و پیشنهادات خود در بالا بردن کیفیت مطالب و بهبود بخشیدن به محیط سایت ما را یاری کنید. تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 275
  • کل نظرات : 104
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,418
  • بازدید ماه : 1,418
  • بازدید سال : 49,283
  • بازدید کلی : 492,635